Friday 18 November 2011

Berakhirnya Bulan Yang Mencabar..

anak buah yang sangat comel

ank buah aku ni anak kakak aku.. anak abang aku n isteri die ade kat kg kat melake..dorang x dapat attend wedding tuh..

hahaha..ni abang aku.. malas nak rotate..haha

ibu yang tercinta

adik yang nakal

ni pun malas nak rotate.. ni ibu dan ayah tersayang

ayah is my hero

pengantin perempuan

nampak macam family x?hahaha cousin aku

nenek ku =)

kakak aku dgn husband die..


 

hahahaha..meriah tak famely aku?hehehe.. balik smule ke tajuk post ni.. khidupan yg mencabar..hahaha.. b4 diz hidup bz dgn exam,osce..huhu..+ kerinduan dgn family tahap gaban..tapi haritu sempat jumpe skejap..=) kat wedding cousin (k.titin) yg sangat best kat sremban..haha..best wooaaahhh..battery semangat aku dah fully charge..huhuu..best bohhh...dpat la terubat rindu tak dapat balik raye aidil adha aritu.. cakap pasal aidil adha..time raye tu roomate,toiletmate p angsana wat kerja gila p makan kepsi n kek..hahahaha mak n akak kpd toiletmate aku blanje makan..hahaha.. tu yg jalannn...hahahaha..pix nye dah nampak kann?hahahaha.. stelah ape yg aku hadapi..tnyata aku boleh hadap..huhuhu.. Allah akan beri dugaan mengikut kemampuan hambaNya....huhu..=) assalammualaikumm...

2 comments:

  1. ko memang nak bg mate aku juling...kepale aku senget kan tengok pic tuh..hahaha

    ReplyDelete
  2. hahahaha..bukan kau memang juling n kpale senget ke?hahahaha

    ReplyDelete