Saturday 26 November 2011

takde kerje,bosan.. ade kerje,penat pulak.. =)

hai kawan2 ..baru je rest after pack schedule hari ini.. huuu..  mate dah mengantukk..haiishh.. tapi nak gak update blog.. tadi baru je kawan aku post entry kat blog die pasal aku..haha..katenye die rindu aku..hahaha.. nak tgok? tgok lah kat http://sarahlpu.blogspot.com hahahah.. heemm...
aku nak story.. semenjak due menjak tige menjak ni.. akurase penat sangat..pade sape2 yg bace post aku tetiap hari ..<<gilaperasanbeb.. mesti tau yg aku koir..hhuhuhu.. penat..pas exam bosan takde kerja..(time tuh tak pack lagi latihan koir) so bosan gile lah takde ape yg boleh dibuat.. tapi bile hari dah x bosan tapi bz mmanjang..perghhh..penat takpayah nak cakap lah kan..terlalu penat..terlalu...=(
manusia tak pernah puas hati dengan ape yg ade dalam hidup die..bile xda keje>bosan..bile ade keje>penat.. u deserve it lah anak pak aris.. harap2 usaha aku dgn berbz n berhempas pulas practice mendatangkan kepuasan nanti time habis perform.. wish me luck okay.. nak tido laaaahhh..huuuuuu... chiawww..assalammualaikum.. bersyukurlah dengan setiap ape yang terjadi dalam hidup anda...ye?=)

No comments:

Post a Comment