Sunday 27 November 2011

huuu.. pheeuuww...

lepas koir td pegi makan depan kolej then terus pegi jj tebrau! everything run smoothly until..!! service KFC lemmmmmmmmmmmbabbbbb!!! huiissshh..menyirappp umpama air sirap aku tadi beb..haiiisshh..aku beratur kaunter A..kaunter B dah 5 orang lepas..aku punye kaunter baru sorang yang lepas..haiissshhh..orang yang baru datang  kat kaunter sebelah dah dapat order..aku still menunggu..aku punye time order..org yang tadi tuh dah habis makan tgah basuh tangan..perrrrgghh!!! aku last2 cakap kat staff KFC tuh.. terima kasih atas service yang lambat! huh.. samapai pakcik blakan n akak blakang mengamuk tgk service yang lambat tuh..memang terbaik btol lambat die..1 customer takes almost 25min.. just imagine!! huh..aku tengok pekerja banyak gile khulu khilir..tapi.. perghh..lemmbabb!(staff KFC kat kaunter aku tuh la) supervisor die yang sorang tuh dah kene sound dgn pakcik blakang baru lah nak tolong..huuu.. sungguh geram aku tadi beb.. ok lah..aku ni marah cepat gak..tapi aku marah ade sebab..n marah aku sekejap je..tapi skarang dah x marah dah..=) ok la.. chiiawwww.. assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment