Monday 28 November 2011

be a perfect liar..

kau memang tak pandai menipu kalau kau tipu,tapi orang lain tau kau tipu..haha.. =) p/s : tajuk english tapi entry BM.. hahaha.. oppss..biarlah..haiishhh.. ingat okay.. todays moral story is kalau nak menipu biar lah orang percaya ye beb..hahak.. ni stakat menipu beria2 cari alasan.. tapi..urgghh orang sebenarnye tau kau tipu sbelum kau habis cite..haiisshh beb..lawak lahh..haha benda2 ni bukan tak pernah jadi kat aku..pernah kott.. tapi time tuh xde blog nak taip2 entry ni..hari ni ade 1 situasi yang seperti diatas lah.. belum sempat kau habis cerita , orang dah tau kau menipu.. hahaha.. kau nampak bodo je depan orang yang kononnye tertipu dek kau..hahaha kalau kau tau tipuan kau tak menjadi mesti kau malu kan? p/s: kalau orang tau malu..die takkan menipu beb.. haha..
anyway..f.y.i. (for your information)  cewahhhh..haha.. malam ni aku update blog awal siket sbb malam ni takde koir!!=) ahaha..tadi ambik baju kat maktab perguruan temenggong ibrahim (cikgu koir aku lecturer kat situ) haha..baju koir bdk2 maktab tuh kitorang pinjam dengan kuasa veto cikgu koir kitorang..haha..<< belagak tak ayat aku? hahaha.. lawa kott..nanti esok plak kene perform depan pengarah bapak kitorang..haha..full dressed with movements..ahaaaa..cuak gak kot.. then lusa i will be off to kskb Ulukinta  UK okayy?ahaaa..=) then sampai sane nak merge dengan group koir kat UK gak..haaa..untuk perform lagu kebangsaan.. huhu.. 5 hari konvokesyen tu berlaku..hahaah belaku ke?haaaiisshh..start 5hb12 sampai 10hb12 siap ade menteri kesihatan beb..haissshh..ketar lutut aku..haha.. okay lah.. aku nak pack2 barang ni... nak iron baju lagi.. laalala..ingat! jangan menipu!! hehe chiaaaawwww!!! assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment