Wednesday 23 November 2011

i feel good =)

haiiitt!! nak update blog boleh? boleh tak ? can i? can i? can i? ;p of course lah boleh kann?hahaha blog aku.. aku punya pasallah..bukan gune jari org lain pon ..haha..hari ni aku feel good.. nak tau sbb ape? tak nak tau?taknak tau tutup mate..sape yang nak tau je bukak mate luas2 then fokus kat ape yg aku tulis ni ye..hahaha  eh2..kamu yang taknak bace tuh kenape intai2 bace tuh? hahaha.. <<<bajet habisss konfiden ade org nak bace entry ni..haha..anyway.. feel good bcoz >> ke "feel good" an yg ke1.elaun masuk ke "feel good" an yg ke2.elaun dah masuk = boleh call ibu + ayah =)kannn?? rase tenang je beb..masalah kau org stress kau orang hilang tau tak bile dengar suara ibu ayah..trust me okay..
then ke "feel good" an yg ke3.kumpulan koir dah ade ahli baru yg ramai dan membuatkan aku + bdk lain lebih konfiden habiiss untuk perform dihadapan almost 1000 audience ..gila gempak tak?haha.. haiiissshh.. td pengarah kolej jumpa budak koir..he put high expectation(aku BI dulu B+..kalau salah eja paham2 je la ye) supaya kitorang mengharumkan nama kolej..=)haaa..so ape kitorang nak smua die bagi beb..dah jadi anak ikan anak emas  pengarah beb..pergghh..priority to choir group..(kembang kempis dadaku..bangge siiyyoott..) haha..tapi ape yg pengarah offer kat kitorang mane leh bagitahu kamu..kamu dan kamu sekalian..nanti habislah semua orang nak masuk study n join koir kat KSKBJB ni..hahaha..tu jelah ke "feel good" an aku arini..
thank you sebab sudi bukak mate untuk baca n intai2(untuk yg tak nak baca td) hehe..chhiiaawwww!! assalammualaikum!

No comments:

Post a Comment