Tuesday 22 November 2011

baby on board !! masihkah kau ingat ? ? ?

haiii.. assalammualaikum ..ape aku mimpi ni wei..alahaiii.. weng2 otak aku.. sejak bile plak lah baby ade atas papan nie? ape kene mgene dgn ingat2?seingat aku lah,aku tak teringat pon yang aku kene ingat ape2..?? korang ingat tak?ape yg aku kne ingat?? liver:  hoi hoi!! jalan mane kau ikot ni ank pak aris? masuk balik landasan!!! anak pak aris: ok liver.. i balik landsan balik..(tachycardia).. huh... sedut nafas.. hembossss ikot mulot.. pheeewww... sebenornye lah disini bahawasa nya tajuk diatas tiada kene mgene pon dengan sape yg sakit ati dgn aku..(??).. tajuk diatas cume tajuk lagu je beb.. dah telah2 lah aku ni on choir practice..mestilah ade lagu..dah ade lagu mestilah ade tajuk nye.. tajuknye adelah 1: baby on board , 2: masihkah kau ingat.. perrgghhh... teruja tak korang bace dengar tajuk die?hahai.. cube korang p search lagu tuh..then korang bayangkan macam mane ia di convert ke choir..haaaa... gile susah beb! post sebelum ni aku cakap kne hafal 6 lagu kan? lagi 4 lagu??? hemm gemilang negeri,1malaysiakita,1malaysia,bahasajiwabangsa..(tak payah lah korang  tau ye..panjang plak kang kalau aku list 4 lagu tuh..haaa) lagu wajib?? sedia membantu,negaraku!! haaa..jgn main2 ye ..aku student KKM..nak mati kau kalau majlis konvo tak nyanyi lagu KKM??nak mati???? mati elaun aku diorang potong kang..hahhh..lg 1 week off to KskbUK(ulu kinta) united kingdom beb!! kauorang ade??? haa.. takde kan?haha.. kene perform untuk 5 hari start 5hb12..kene off to UK tuh 30hb12 sbb nak practice kat sane.. gila gempak kan?gempak "sangat-sangat" huh!! tekanan darah mula naik atas benda2 ni..haiissshh.. ape2 pon kene berkorban masa n tenaga+suara untuk kolej..<<bangga siot.. ok lahh.. nak p practice lagi ni.. gilapenat!! chhiiiaaaawwww!! assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment