Saturday 19 November 2011

sahabat =)

semalam kawan aku ermaliana tag aku dalam pix kitorang time tadika =) haha..jumpe plak dhn Ain ..mmg best..due dak ni anak kawan mak aku..haha dalam pix tuh banyak lagi yg die tag..teringat kisah2 lama yg boleh buat esophagus aku berguling2 ketawa..(memang esophagus boleh berguling pon kan) hahaha..tapi banyak lagi budak dlm gamba tu missing in action lahh..sedang dalam usaha mencari lagi ni..
hahaha..aku yg tengah skali pakai cekak unggu.. burok siott
time ni aku tak dapat dikenalpasti ..hahaha..ramai lg bebudak yg takde time ni haha
haaa... begitulah gambarnye ...hahaha.. kelakar gilaalaaaahh... hahaha.. skarang di usia 19 tahun ni..aku dah dkt Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Johor Bharu as student nurse..wahhhhh..gempak ..dari budak hingusan sampai dah jd student nurse..hahahaha.. aku kat sini jumpe lah kengkawan yg best2..=)
ha..1 dari kiri kitorang name die mas(imiginasi tinggi),pastu aku,pastu k.farah(kakak kami yg best),faz(gile budak ni),yien(dak yg tapi...)hahaha..ni semua toiletmate n roomate aku..k.farah da mcm roomate kami lahh..=)

ni sume budak sengal yg tipa kelas duduk barisan depan..haaha dari kiri  familia(saye kiut takk??),then nazrien fatihah @doraemon(xabes2 ajak bsembang dgn aku then mulelah nak buli aku),tgah2 of kos aku..,then dalveen ( budak ni gile best sbb ape2 hal pepagi mesti aku call die tanye jadual la.)last farhana(speaky pny bdk ni dulu die cakap aku poyo..hahaha)
hahaha..best woahh bile dah makin besar kite jumpe macam2 jenis kawan,sahabat,teman..huhu.. tambah2 aku yg slalu pindah ni..hahaha.. but sape2 yg aku masukkan dalam blog ni atau akan masukkan nanti..diorang adalah sahabat yang aku harap kami bersahabat sampai akhir hayat..=)
dedicated to all my friend terima kasih atas kesudian korang bersahabat dengan aku.terima kelemahan aku..sabar dengan semua tingkahlaku aku.. maaf kan aku ye kalau ade wat korang terasa hati ke ape ke.. best kawan dgn korang!! =)
Assalammualaikum ..

No comments:

Post a Comment