Monday 31 October 2011

agak lame lah jugak..

ape yg agak lame? macam2 lah.. agak lame lah jugak.. senarai dibawah ..

agak lame lah jugak:
1.tak jari kasar ni x menari kat keyboard laptop ni tok post kat blog ni
2.merasa hidup tanpa semangat
3.rase diri ni sorang2 je
4.memendam rase
5.xrase masakan ibu
6.tak jalan2 dgn family
7.tak balik rumah
8.xstudy tok final exam
9.henset tak berbunyi 24jam
10.(ada yg x disenaraikan)

banyak gak lah kan? aku nak balik rumah nak charge battery semangat aku yg tinggal 0% ni.. sungguh sedih.. hidup tunggang langgang...Allah.. bantulah hambaMu nie .. aku dah tak tahan lagi..nak hadapi semua ni..dgn rules yg ketat terlampau ni.. aku rase makin sempit otak aku.. aku nak keluar dari semua ni.. hanye 1 je yg mampu aku buat..doa padaMu dengan harapan Kau tenangkan hatiku ya Allah.. haritu call ayah.. mcm2 aku kne brainwash dgn ayah.. entahlahh.. kuat kah aku nak hadapi semua yg ade ni..huh.. kpd seseorang yg dulu aku pernah ade dcc nye..misya..hemm.. take care of your self ye.. 
AKU BOLEH HADAPLAH!

No comments:

Post a Comment