Monday 17 October 2011

stop the "seniority" culture!! x pandai eja lah kann..haa..

tolonglahh..agak2 lahh...bukan x hormat sinier..tapi.. please...kitorg ni pon manusia jugak..bukannye org suruhan.. nak suruh boleh..tapi biarlah dgn penuh berhemah.. jangan sebab dulu kau org pernah kena,then nak balas dendam kat kitorang plak..jgn lahh camtu..xbaik.. same2 blajar..same carik ilmu yg Allah limpahkan.. jangan lah nak act mcm awk tuh tau semuanya.. kami boleh respek lah sinier2 yg humble but lots of knowledge..dari yg bunyik je lebih...tapi..tin kosong..huu..boleh kot bezakan org yg berilmu n org yg tak berilmu ni ..tgok care org tuh tegur kite lah kan contohnya..tgok cara die beri arahan kat kite..alahai..konfirm lah..korang sume leh kenal lah mane yg ade isi..n mane yg tin kosong..huuu.. relakss sudah lahh.. hari ni cukup menguji kesabaran.. sabar jela.. x pernah rase teruji sebegini sepnjang aku berada dalam golongan seniority rules..ni paling menjengkelkan...huu.. aku tau lah aku ni boleh dikatakan bengap siket dari diorang..nak cakap lebih2 pon x gune lah..huuu..nauzubillah..jangan lah aku jadi mcm 'diorang' tuh..huu.. semoga 'diorang ' lulus lah exam ljm...aku maafkan diorang..huh!! tapi kan..tak dinafikan..dalam seribu..yg tak baik tuh cume 2 or 3 org.. yg bagus memg bagus..terbaikk lahh ..=) huh...lege sket dah keluarkan marah ni mlalui hujung jari.. wuwuwuw.. chiawww.. assalammualaikum..

No comments:

Post a Comment