Sunday 16 October 2011

goodbye loneliness..

ikan ni sorang2 jek kan..huuu
loneliness..alone..lonely..haisshh..what is the meaning ha? dalam bhsa bm nye sunyi kan?hahah.. selamat tinggal kepade kesunyian yea..haha..  hidup ni sebenarnye lah bagi kau tak pernah sunyi..just kite jek yg mengangap hidup ni sunyi bile kite putus..xda sape teman kite..xda kawan..n bla3.. sedar x?kite x pernah sunyi..sentiasa ade benda disekeliling kite yg temani kite..cume kite jek yg x perasan lah..huuu....n yg paling penting lah kan?nakk ditegaskan disini.. bahawasanya Allah tuh sentiasa ada dengan kita.. =) tapi setuju x kalu dikatakan terkadang kita yg alpa terhadap adanya Allah dengan kita..ujian walaupun sekadar tecucuk duri yg kecil..sakitnya itu adalah ujian..ni kan pulak benda2 yg besar.. tak tahu lah sama ade aku yg berfikiran terlalu positif atau ini memg kenyataan nye..huu.. tapi bagi aku..kegembiraan pun adalah satu ujian..  tak dinafikan lah kadang2 ujian tuh memg lah berat bagi kitee..rase cam x leh nak hadap//tapi ..kne ingat lah kannn.. Allah tuh bagi ujian kat hambeNyamengikut kemampuan hambaNya..huuu..memg cakap senang..tp kite try lah bersangka baik terhadap sesuatu perkara.. bunyik penulisan aku ni  macam lah aku ni bagus sangat kan..tapi..aku ni tgah bermonolog dalaman.. dgn diri aku sendiri..cube untuk memotivate kan diri sendiri yg sedang rapuh mcm biskut tiger..huhuhu.. sabar ye dibahh..=) sabar tau.. fullstopp!!

No comments:

Post a Comment