Friday 7 October 2011

orang ade blog aku nak gak ade blog..

assalammualaikum..
selamat sejahtera..
macam tajuk post nii.. orang ade blog..aku ponn nak gak ade blog..haha poyo je.. tah rajin tah tidak aku nak update tetiap harii..heee.. sbagai langkah permulaan..disini aku nyatekan sebab2 aku buat blog..sebab 1: sebab org buat blog,aku pon nak gak..sbb ke 2: maybe aku leh luahkan ape2 yang aku rase sesuai n patut diluahkan.. 3: memperbaiki penulisan walaupun sebenarnye ni broken BM..haha marah cikgu BM aku kalau die tgok penulisan aku camni terokk nye..haha.. tak kisah lah sape nak bace..sape nak follow..tapi aku xrase yg ramai nak follow blog nih..huhuh..sbb ke empat sbb aku nak kongsi kot dkt blog ni tentang pendapat aku : hidup ni kadang2 its (t.m.t.h)<< ayt kawan aku.. to much to handle.. tapi..kalau tak t.m.t.h. bukan namenye hidup kann..
tapi ape2 hal ponn..ucapan tok sape yg bace blog nih.. : semoga tak bosan bace n ape2 yg ditulis tidak ade kene mengena dgn yg hidup atau yg mati..fullstop.. untuk ucapan kpd diri sendiri : semoga kau rajin update blog ni..kalu orang tak bace pon atleast kau leh bace sendiri sorang2..hehehe.. done!

No comments:

Post a Comment