Sunday 25 December 2011

sudah lame..

assalammualaikum dan salam 1 malaysia..wahhhh!!
 *feeling PM*
 haiishh..  
soory lah kepade sape2 yang blogwalking kat blog aku or followers aku (kot korang ikut bace slalu) sbb
 'seperti tajuk diatas' ~sudah lame~ aku tak meng-update- blog ni.. 
al-maklumat lahhh aku bz.
.*feeling PM/feeling RETIS (ayat dapat dari twitter)* .. 
sejejak due jejak tige jejak nih.. aku cuti sem lah wehh.. so dah name cuti.. cuti2 malaysia lah aku cenggitu.. tambah plak dengan garam
 *asal tetibe garam?*
 aku on9 gune fone je .malas kot nak bkak lappy 
*memang belagak!*
itulah alasan aku untuk tidak mengupdate..wahaha..
*ok.kau gelak sorang2 dibah*
actually, f.i.y.(ayt blaja dari blog org lain) bukan kebizian merayap cuti2 malaysia je faktor tidak mengupdate..
faktor2 lain : 
no14. masalah emosi berkaitan dengan family problem *entahbilenakberakhirakupontaktahu*
no22.banyak sgt benda yg nak dishare kat blog..taktahumana satu nak share
no109.tahlah.korang tolong pikekan untuk aku?boleh? 
*mmg otak diorang dgunekan untuk pike alasan kau je dibah!*

(dialog antare hati dan fikiran)

>>>>hehehe..oi2 hati! kau boleh tak tolong jangan menyampuk dengan *.   .   .* kau tuh?
oi dibah! suke aku lah nak menyampuk..aku x gune suare pon..aku gune kate hati je..iaitu aku sniri <<<<
  (back into reality)

dialog diatas adalah monolog okay...aku BM A- dulu..haha..
btw..aku nak promote boleh ? sape2 ade twitter follow ah aku..wah!! hahaha.. jiranpermai okay..then tekan butang search jumpelah aku kat twitter..haha..aku nak buat button yang kat blog untuk terus link kat twitter aku,aku tak gheti *belum blaja lagi*

weee..aku  dah post entry tunjuk sebab.. 
so..sorry ye lame tak update *feeling retis lagikk*
oklah..chiaawww.. assalammualaikum..

p/s : if you got any problem.. dont keep thinking about the problem! think the solution ! =)

*bangun dari kerusi pegi ke dapur minum air* (5minitpastuh) *pegi depan pc,carik gambo koir* *bekata dalam hati * 'jap lagi nak post pix koir' *terus mencari pix koir* *masuk new tab*

No comments:

Post a Comment