Sunday 25 December 2011

owkay2..dah masuk!

ape yang dah masuk? =) pix koir lah.. ahahaha..f.i.y lagi..aku join koir untuk perform hari konvokesyen senier2 kami seluruh malaysia..agak gah jugak lah agenda yang diaturkan ni..haha.. so diz berberape keping gambar aku n kawan2 sepanjang aku berada kat Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Ulu Kinta! selame  10 hari!! huhh..  *sungguh memenatkan tapi best *
hari first gabung dgn zon utara (ade 4zon yg join koir)

haaa..ni dia ni dia gila kamera datang2 dah snap pic..

ni plak duduk setelah penat berdiri tuggu en.amirul ( lec kami)

tgah2 malam pakse driver bus bawak kami p makan kat luar.. *ni kedai apak metua a.c.mizal* sedap kuey teow goreng die!

carilah aku tang mane 1..haha..ni kire hari 3rd konvo..

hari last pon ade pakai baju ni..haha..dengan pengarah @bapak kitorang..


haaa..nila siket gambo nye..haha..korang tgok 2 baju je ae? haha banyak  lagi baju lain..tapi xsempat snap2 sbb terlampau bz..haaa..ni pon kawan2 yang snap..aku amek dari diorang..haahaha..
ape2hal pon..memang best..!
tu jelah..assalammualaikum..chiaawwww!!

p/s : anything that you do with passion will give you much more happiness than tired..=)
        #grammar tunggang tebalik..maaf ye..english aku dapat B+ je..haha

No comments:

Post a Comment