Sunday 27 May 2012

people just dont care that sometimes we need 'A' time to be left alone by them.. ;(

title post ini >people just dont care that sometimes we need 'A' time to be left alone by them.. ;(
FOR SURE ia
 bukan tidak bersyukur atas apa yang ada , bukan juga tidak menghargai sahabat disekeliling
DEFINITELY saya
sangat mensyukuri keadaana saya sekarang dan menghargai kehadiran sahabat-sahabat dalam hidup saya :)
BUT bagi saya
kadang-kadang saya mahu masa untuk bersendirian 
BUKAN KERANA
saya rimas dengan anda, saya tak suka anda, saya marah anda, saya benci anda atau apa-apa yang negatif tentang anda..:)
SAYA HANYA
mahu masa untuk bersendirian sebab nye saya sorang je yang tahu.. 
OF COURSE 
Allah knows how i'm being thorn inside
=)
SAYA ADA 
sahabat yang baik dengan saya 
ADA
 bila saya berada dalam pelbagai situasi/keadaan
TERIMA
sifat negatif saya
MEMAAFKAN 
setiap kali saya melakukan kesilapan
MENEGUR
saya jika saya tersalah langkah 
WALAUPUN
saya jenis tak boleh dikritik
TAPI
sahabat..saya memikirkan teguran yang anda berikan pada saya
JIKA 
saya marah..biarkan saya..sebab saya cepat marah dan inshaAllah cepat sejuk
JIKA 
saya masih lagi marah bising-bising membebel maknanya saya masih ambil tahu pasal anda sahabat
JIKA 
saya berdiam dengan anda bermakna saya sudah tidak tahu cara untuk mendekati anda lagi..
LASTLY
saya BAHAGIA ada sahabat seperti anda semua yang kenal saya.. 
hehehehe..
Alhamdulillah..
TERIMA KASIH SAHABAT
Assalammualaikum 
chiaw.. 

thanks sahabat! =)

sahabat untuk selamanya


actually nak masukkan semua gambar sahabat but banyak sangat :)
 THIS POST is dedicated to : 
1.sahabat dari kecil sampai besar di sekolah
2.sahabat di kolej PUSRAWI dan KSKBJB
3.sahabat TWITTER dan FACEBOOK
4. sahabat yang pernah saya kenal secara sengaja atau tidak

mwehehe..




No comments:

Post a Comment